måndag 4 juli 2011

Uppdatering nr 2

Japp nu kör vi.... hihi.... Jenny vi ska nu försöka uppdatera varje dag... eller typ....

Men tyvärr har jag inga kort.... jag har suttit idag och försökt att få kamera och dator att gå ihop men nope det vill inte.... fick igång skrivaren i alla fall så jag kunde skriva ut biljetterna till besöksdagen till lägret..... men min kamera mina kort...... puh.... jag drar mej i håret......

Men dagen har oxå bestått av en underbar SEMESTER dag med min familj...... vi gjorde stan.... hihi... mannen lämnade blod först och vi skulle titta på.... när nålen skulle in så sa Skruttan.... usch.... vill inte..... så vi gick.....:-)

Åt lunch på stan.... mums... bara njöt av att få vara med min familj.......:-) Kan livet vara bättre...

Ja kameran och dator skulle kunna gå ihop..... suck....

Puzz & Qram

1 kommentar:

  1. bra vännen, jag tittar in titt som tätt och det är kul med uppdateringarna. Jag kanske kan hjälpa dig med kameran då vi ses! puss och kram till er alla

    SvaraRadera