måndag 26 mars 2012

Jo rå.... vi är här....

Men jag har lagt tiden på lite annat... dock kan jag inte svara på vad.... eller kanske bara vara 2 barns mor räcker som svar.... haha ja ja jag vet att många av er som läser har 3 barn... och ja jag fattar inte hur ni orkar...... all heder åt er alla..... men jag har hunnit ta en massa kort så det kan ni få se...:-)

En del är nog från februari men men....haha

Här har lillkillen roligt med sin mobil.


Signe hatade att gunga förra året och det har bara vänt, hon älskar sin gunga........

En dag kom skruttan hem med sockerkaka som dom hade bakat på hennes "jobb" och då var man tvungen att fika den till mellis.... vet ni om att på Signes jobb så leker man bara.... tänk att få gå där.:-)


En eftermiddag framför datan........

Och en annan eftermiddag med alla pusselgrejs....:-)

Och en stund i hoppgungan......


Sen vara mamma på pyssel kväll med mammorna från stor och liten.... jag bara älskar ju att pyssla... tack Else-Marie för att vi får komma och pyssla varje vecka...

Jag gjorde dessa 2 på pysselkvällen.... bland annat... hihi... det börjarde kl 19 och skulle sluta kl 21... hmm jag behöver inte säga när jag var hemma men mormor var med barnen så jag behövde ju inte stressa hem (mannen jobbade) och ja var sist.... hihi


En dag var vi tvungen att få ordning på koskinnet....

Abbe efter babysim.... "jag kan äta själv" hmmm

Nu har jag varit i farten igen..... 2 äggkoppar till påskäggen.... och 2.... ja vänta och se.....

Japp 2 små söta "vasar" till vårblommorna.......

En kväll var jag hos Monika och fick mina naglar fixade..... tyvärr är de inte lika fina nu.... men dom var...:-)

Och lillkillen sover....:-)


Puzz & Qram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar