söndag 2 december 2012

Besviken....

Vet egentligen inte vad jag ska använda för ord.... Besviken, arg, ledsen, förgrymmad.......

Har ikväll pratat med en mycket kär vän till mej och det gör så ont i mej när hon mår så dåligt... Hmm hur dumt lät inte det då? Det är ju inte jag som mår dåligt utan min vän....

Vet ni vad om jag kunde sparka på alla tumörer som finns i denna värld så skulle jag sparka bort dom ut i rymden....

Jag har inte pennans gåva, jag har nog mer talet skulle kanske folk säga el folk skulle nog säga... Ja men hon håller ju inte tyst nån gång.... ;-)

Jag hoppas min vän att du förstår hur älskad du är av både mej och alla runt omkring dej och att jag finns här för dej i ALLA lägen för dej, mannen och barnen.

Som sagt vad... Nu sparkar allt det onda till rymden ;-)

Puzz & Qram hele dan


1 kommentar:

  1. Hoppas din vän blir bättre Marlene. Ja, du har talets gåva och det är just det som är så bra med dig duuuuu.....man blir glad när man pratat med dig. <3
    Qram

    SvaraRadera