torsdag 31 januari 2013

Halsfluss

Ja det står om man läser om sharlakansfeber att vuxna sällan får det men det händer att vuxna istället jan få halsfluss i vissa fall.

Ja i vissa fall är ju självklart jag... Men jag är lite ett undantag, i vanliga fall få hostar man inte när man har halsfluss men det gör jag... Skit mycket....

Sen idag när jag vare nere på VC så tittade läkaren mej i halsen och nja jag var inte mycket röd el så... Men hon tyckte ändå att ett halsprov skulle göras med tanke på barnens sharlakansfeber....

Ja men visst visade snabb odling och sänka att jag har halsfluss ....

Fy och blä.......

Det var länge sen jag mådde så här skit.....

Hoppas nu bara att vi alla mår bra till på måndag när Abbe ska på inskolning :-)






- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar