fredag 21 mars 2014

Min Dag

Idag har jag förberett mej för tårtan jag ska göra imorgon, chokladbotten och ja jag är ganska nöjd ska bara dela på den imorgon oxå :-)


Annars så bestod dagen av vila och sen lite bädda och vila om vart annat, ungefär så det måste se ut om jag ska orka :-(

Men till kvällen så skulle det ju hända nåt skoj...... Bio med popcorn :-) Tingeling och piratfen å vad spännande den var och skoj eller som tjejerna sa när vi gick till bilen, den hade allt :-)

De hade definitivt stora popcorn "skålar"


Med oss på bio besöket hade vi bästa vännerna Iman och Almedina :-)



Väl hemma, inget bra på tv då tog jag tag i mina naglar.... Jag är ju ingen expert men det blir bättre fniss nu tog jag med lite glitter oxå så jag är fin imorgon när jag ska på revy :-)


Se jag försöker uppdatera hihi

Puzz & Qram hele dan


Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar