onsdag 16 april 2014

Besök från Vetlanda

Förra helgen hade vi besök från Vetlanda, så trevligt och mysigt. Hanna är min enda barndomsvän från Vetlanda som jag fortfarande träffar.

De kom på fredagskvällen så vi började med fika ;-) som sen följdes efter av tacomys och film med chips :-)


På lördagen åkte vi in till Apladalen i Värnamo för lek.





Tittut :-)


Snurra snurra snurra.... Jag blev yr bara att stå brevid :-)












Den avlånga gungan är ju så rolig........















Sen blev det fika paus som följdes av en korvgrillningspaus :-)


Lite mys med mitt gudbarn hinner man ju med oxå mellan allt annat :-)


De "sura" barnen ett fejk kort så klart då deras mor klagade på att jag alltid tar sura bilder så då fejkar vi kort ;-)


Gudsonen gungar och roligt har han.


Abbe gungar på en hmm vet inte vad det är ;-) men roligt har han :-)








Lille bebisen måste ju oxå ha lite roligt :-)





Gruppbildning på barnen, fattar inte att det gick så smidigt att ta detta, brukar ju inte gruppbilder vara men de ställde upp och det blev ju jätte fint.


Bästa Hanna med Mio :-)


Jag och Mio


En helt underbar helg och våra barn pratar om det med en sån glädje och Abbe berättar hela tiden om vad bebisen gjorde :-)

Får vi snart göra om

Puzz & Qram hele dan

Posted using BlogPress from my iPad

Location:Dannäsvägen,Forsheda,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar