torsdag 4 juni 2015

Nu sätter vi igång igen.

Japp nu sätter jag igång igen och skriver blogg.....

Denna gång har jag nåt mer att skriva om och jag har nu valt att göra det här, jag skrev ju om min Gbp op och nu börjar en resa om en op till och det är ju mitt diskbråck. Vet ju inte när detta kommer att ske ett halvår ett år, två år....   

Idag hade jag telefon kontakt med min neurokirurg på ryhov i Jönköping och det bestämdes att en ny MR röngten ska göras och efter det så ska vi träffas och prata igen.

Det som är ett stort problem som måste opereras bort är mina bortdomningar i benet då de kan bli permanenta och jag vill inte vid 45 eller 50 år gå och släpa mitt ben pga en jäkla nerv......

Nu till nåt roligare eller tråkigare eller både och kan man säga..... Efter Gbp op så tappade jag hår... :-( trodde jag hade klarat mej för jag tappade inget de första tre månaderna men sen kom de små små jäkla hårstrån ett i taget och sen fler och fler.... De hånade mej från borsten.....Tänkte inte så mycket på det förrens på min 40 års dag då min man och mina barn tog ut mej på middag och jag hade plattat hela håret (gör inte det så ofta utan det brukade bara bli luggen) men nu ville jag var fina..... Jag blev inte fin.... Jag såg ut som en tunnhårig gamal tant... Inget ont om alla söta gamla tanter med tunt hår, för do är verkligen söta.... Men jag är inte en gamal tant......Såg på min mans min att det var nåt konstigt med mej..... Tillslut så sa han så fint man kan säga till sin fru på sin 40 års dag att du har nog blivit lite tunnhårig .......

I alla fall.... Jag bokade tid på Almgrens hår i Anderstorp och igår fick jag tid.....

Så en före bild......

 
Och nu en efter bild.....


Och nu en dagen efter bild då jag gjort iordning mitt hår själv :-)


Nu säger jag go natt sov så gott

Puzz & Qram hele dan ❤️



1 kommentar: