söndag 30 augusti 2015

Smärta

Undra hur man ska kunna sammanfatta denna dag.....

En dag med mycket smärta för många eller i alla fall två av oss.....

Min dag har i stort sett bara betytt smärta, min rygg har varit pest idag förmodligen från gårdagens rensning av Signes rum.... Fan att jag aldrig lär mej.....tyvärr är det så oxå att när jag har dessa dåliga dagar så blir alla runt mej lidande.... 

Men sen vid lunch tid höll mannen på att ta ner en del av en byggställning som står utanför huset då vi som alla vet håller på med huset..... Japp men mannen får då en balk alltså en av delarna i huvudet.... Så ja 1177 ringde vi 30 min väntetid.... Jag verkligen älskar detta..... I alla fall.... Funderade faktiskt i några sekunder... Hmm är han tillräckligt skadad att ringa 112.... Men jösses vad dumma tankar... Så får man ju inte tänka....

I alla fall.... Vi fick en tid och sy fick han göra min tappre man och ja lite klumpige man oxå....

När vi väl kom hem sen så kom Jarno och hjälpte till och tog ner resten av byggställningen....

Ja det var min söndag.....

Puzz & Qram hele dan ❤️

2 kommentarer:

  1. Låter som en händelserik dag. Mannen ser dock inte så lidande ut! FNISS.....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sa att han tvungen att le för barnen 😉

      Radera