måndag 17 januari 2011

Inför Bröllopet

Japp lagom så blev jag sjuk..... magsjuk av allt oxå.... men tur var väl att det skedde denna helg.... nu får vi hålla alla tummar vi bara kan att man och barn ej blir sjuka......

Kändes lite galet att ringa till jobbet som var helt nytt idag och tala om att man är sjuk.... men vad göra.... kan ju gärna inte gå till jobbet magsjuk...... de var jätte snälla och de menade ju på att jag måste ju bli frisk inför..... japp bröllopet, så idag och imorgon blir det till att vila.... för allt är faktist klart.... det enda jag ska göra är att packa och det gör jag på onsdag.

Jag är så glad just nu för jag har ju beställt en UNDERBAR bröllops gåva till min blivande... ja visst jag vet att så är väl inte traditionerna men... jag kan inte motstå...... detta är definitivt inget han behöver men..... en så grej.... ni kommer att fatta när ni ser det..... hihi.... och att det gick så lätt att få det klart till den dagen..... hihi.... (å han kommer läsa detta och bli såååå nyfiken) hihi.. men tänk vad folk blir glada när man berättar att det är till ens blivande man och att vi ska gifta oss, då hjälper alla till.....

Och på tal om att hjälpa till..... fattar ni vad folk hjälper till... jag hade ingen aning om detta... det är så underbart att få all hjälp med allt.....

Puzz på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar