torsdag 6 januari 2011

Tankar kring allt....

Jag visste inte att man kunde vara så här nervös.... Jag var attans nervös den dagen Markku kom hem till mej första gången men det här .... oj oj om jag här så här nervös nu 2 veckor innan hur ska det då gå en dag innan???

Sen självklart är ju mega nervös inför morgon dagen... Jag har fått en lapp om att jag ska bli kidnappad... eller så står det ju inte.... utan det står att jag ska vara klar kl 11.... och vad jag ska ha med mej.....

Och ni som känner mej vet att jag är en människa som vill veta alla steg som ska hända så då kan ni ju fatta att jag är nervös.... dock så uppskattar jag att jag fått veta vad jag ska packa... mina vänner känner mej..... :-)

Så det e väl bara så att idag får Markku och Signe helt enkelt förstå att jag är knäpp.... tur att jag ska åka iväg och få lite egentid med fotvård och storhandling.... Jag antar att jag kommer att vara en aningens bakis på söndag så jag bör väl köpa hem lite "bakis" mat.... nu kommer vi till ett problem.... Det var så längesen jag var bakis... hmm det är väl inget problem kanske men jag vet inte vad jag behöver dagen efter.... haha..... snacka om I lands problem... förlåt..... haha

Puzz & Qram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar