fredag 26 augusti 2011

En vecka har gått.....

Eller typ i alla fall.....

Veckan som varit har bestått av Signe på dagis och jag rensat och plockat.... och Markku jobbat sn sista vecka på gamla jobb... ja han har ett pass till i nästa vecka ....:-) Annars har veckan varit lugn och skön.... vi hade besök av Milla och Jari med barn, en kanon kväll.... Tjejerna lekte så kanon bra ihop efter en stund när blygheten hade lagt sej....:-)

Idag har vi varit inne på värnamodagarna och farmor följde med och bjöd oss på fika... alltid lika trevligt....

Något som är mindre trevligt är foglossning..... hmm kan en fog gå av... nä men ett bäcken... ok hallon här e ju drama Queen nr 1..... men jag har sketans ont.... jag minns inte att det gjorde så här ont med Signe... fast det vet jag ju att det gjorde det eftersom jag var sjukskriven.... men ändå.... jag vill inte klaga..... fast jag .... eller jag borde inte klaga... eller får jag klaga???? fy vad jobbigt.... haha....

Ja ja jag ska nog klara mej igenom detta oxå... det e ju bara 11 veckor kvar...... haha....

Puzz & qram

2 kommentarer:

  1. Hej vännen. Kämpa på vännen det är som du skrev inte så långt kvar. Vi kan väl försöka att hitta en dag då ni kan komma till oss. Puss och kram till alla

    SvaraRadera
  2. Klart du får klaga,,,,har man ont ska man klaga el skriiiiika ner i kudden om det behövs!!!! Så de så *leeer* har du fått stöd för bäckenet Marlene, låter som du behöver det. Ha de bäst
    Qram Tina

    SvaraRadera