måndag 15 augusti 2011

Måndag igen....

Japp då har en vecka gått och jag ska vara ärlig det är knappt jag vet vad vi gjort..... alltså mitt minne har försvunnit helt, hmm jag undrar om minnet är hos bebisen.... för jag har det då inte....

Men vi var en dag i Gnosjö på gnosjö hjälper och hittade ett skrivvbord så ett nytt skrivbord har vi nu... eller nytt var ju att ta i... haha men nytt för oss i alla fall....

Sen jobbade Markku sin sista helg.... så underbart att i fortsättningen ha honom hemma hela helgerna...

Ja mycket mer kommer jag tyvärr inte ihåg...:-)

Men det är ju ny vecka idag och idag har jag anmällt mej arbetslös så nu ska bara papperna in till A-Kassan oxå..... Signe har gjort sin första dag på dagis på 8 veckor....å vad hon älskade det.....:-)

Puzz & Qram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar