söndag 25 september 2011

Maria´s 40 års fest!

I helgen som nu varit så åkte jag och min man till Göteborg för att fira Maria som fyllt 40 år, Maria är Markkus bestman från bröllopet...:-) Skruttan fick vara hos mormor och morfar hela helgen och där trivs hon som en fisk....:-)

Vi hade lite svårt att hitta till vårat hotell men efter lite eller ska jag säga ganska mycket fel körningar i Göteborg så har vi nog varit överallt.... :-)

Tyvärr var Markku sjuk, han hade tappat rösten och var inte bra och jag har fått sammadragningar men kvällen var kanon kul med så mycket skratt.......

Eftersom jag var nykter fick jag äran att vara kvällen nyktra fotograf.....:-)

Vi kom i alla fall till festen för att hjälpa Maria lite innan.......




Här är födelsedagsbarnet......



Ölen!!!!



Här leker vi.... :-)




Jag och min älskade man......


Jag och Jens.... Markkus andre bestman......

Och vi avslutar med ett kort på fotografen för kvällen... som då var jag.... Och födelsedagsbarnet...:-)

Puzz & Qram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar