onsdag 19 oktober 2011

Det har gått ett par veckor.....

..... japp det kan bli svårt att sammanfatta dessa veckor som gått... eftersom det har hänt så otroligt mycket.... både positiva saker och negativa saker....

Jag och min mage mår bara fint, vi börjar så.... träffat överläkaren så nu är en igång sättning på G..... ca 2 veckor innan BF så ska vi in på en bedömning..... och sen vet vi mer.... BM sa igår att det bästa som kan hända är att allt sätter igång innan dess.... så tips på hur kommer en förlossning igång....:-)

Skruttan mår oxå bra..... hon är däremot väldigt.... ja jag vet inte ordet.... hmmm en stark vilja och får hon inte som hon vill så skriker hon... detta är ju ett litet problem på dagis... men vi har någon förhoppning att så fort hon blivit storasyster s¨blir det bättre haha skulle inte tro det... nä men allvarlligt.....jag går och har ont och som sakt hon märker att det händer mycket hemma oxå.

Mannens bästa vän har blivit sjuk, tumör i benet, Du vet att vi finns här om du behöver oss.... jag må ha ont i fogarna men hjälpa dej och din fru det fixar vi..... Tänker på er.......

Puzz & Qram

1 kommentar:

  1. Hej vännen. här kommer ett gammalt knep på hur du ska få ut bebisen. Ha SEX, mycket SEX, jämt ha SEX.........
    inte för det hjälpte mig, men det var det min BM sa till mig... LYCKA TILL!!!!!

    SvaraRadera