lördag 12 november 2011

Då kör vi en uppdatering igen.....

..... för jag är fortfarande hemma.....

japp det är nu lördag kväll..... och bebis är fortfarande i magen.... felvänd..... känner att det sparkar på "fel" ställe.... haha...... nä allvarligt.... jag vet inte hur den ligger just nu men oavsett så tänkte jag att det e väl lika bra att köra på under dagen som vanligt så mycket jag orkar så kanske kanske det sätter igång...

Så en julmarknad i Segerstad gjordes på förmiddagen där vi träffade på Ulrika och Antti med barn, en mycket trevlig dag blev det med underbart sällskap..... Signe bara älskar att Eskil var med.......

När vi kom hem så hade mannen lite att göra i trädgården så jag och skruttan gick in till grannen så Signe kunde leka med Leon..... alltid lika trevligt....:-)

Men japp vi är hemma än i alla fall..... :-) önskar jag kunde skicka mess till alla att nu e det klart.... men nope inte det..... inget är ju som väntans tider.....

så japp då kör vi en dag till.. Fars dag..... och min pappa fyller ju år imorgon.... inget inhandlat än.... men jag ska nog komma på nåt innan vi ses..... och signes pappa ja han få en liten sak.... tyvärr inget stort.... jag har liksom inte haft möjlighet......

Puzz & Qram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar