torsdag 10 november 2011

Uppdatering

Japp då kör vi lite uppdatering.....

Idag var ett vanligt besök hos BM som slutade med att mormor fick komma hit.....:-)

Hos BM så var mitt blodtryck lite högt och bebis hjärtljud lite högt..... så vi fick gå till förlossningen.... där gjordes en CTG kurva och den var ju jätte bra......MEN..... bebis har nu vänt på sej IGEN........ så ett ultraljud skulle göras...... mormor ringdes in..........ultraljudet skulle ta tid.......vändnings försök imorgon bestämmdes......

Väl hemma..... mormor kommit...... då ringer överläkaren och hon har i sin tur pratat med MIN överläkare hon som är verksamhetschef och chef för oss lite rädda...haha och hon bestämmde att det blir inget vändningsförsök på fredagen utan vi tar allt på måndag när jag ändå ha en tid...... så nu vet vi inget.... mer än att om vattnet går eller värkarna sätter igång så måste jag åka in.........

Så tills vidare.........så bara lunkar jag på.....

Puzz & Qram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar