fredag 31 augusti 2012

Kort :-)

En kväll när jag skulle få in katterna så hittade jag denna lilla sötisen i trädgården.... en bebis.... :-)

En dag fick jag för mej att det var dax att baka igen.... brödet jag bakade för ett tag sen var ju slut.... och det kommer inte in köpebröd här inte...... om det inte är panik.....Så mormor recept på bröd.... tack syster för att jag fick det.... himmel vad gott... jag förstår inte hur det kan bli så gott... men mormor hon kunde hon....:-)

I söndags var det dax att göra första plocket av äpplen..... upp i trädet....:-)

16 kg blev äpplemos.....:-)

Signe har börjat att sova i sitt rum.... men förfrågning om det själv..... en dag sa hon bara att hon ville sova i sitt rum..... hon sover inte hela nätter men halva har det varit hittills.... underbart... för alla..... hon får ju sällskap att katten Iris oxå.... och det ska jag tala om att det är hon stolt över..... att iris vill sova med henne....:-)

En bara så söt kille.....:-)

Jag smygfotade mannen när han leker med instagram.... fniss.......

En dag nu i veckan så fick vill sällskap hem av bästa plaren..... går dom inte underbart....:-)
 
Puzz & Qram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar