söndag 11 augusti 2013

Funderingar så....

.... Här på måndags morgonen, kl är 06:29 har varit uppe sen 05:12... Smärtan i rygg och ben var olidlig så det var bara att kliva upp, nu har jag gått runt i lite över en timme plus förökat att ligga på rygg på golvet med benen upp.... Känns typ 2 % bättre, alltid nåt.....

Baren är hos mormor & morfar, himmel vad tacksam jag är att de få vara där, denna helg har jag och Markku bara varit... Vi var på bio och det var underbart, sen att jag få lida för det efter, det får jag ta.

Vi ska hämta barnen senare idag efter min Mr röngten jisses.... Jag ska få lugnande oh Markku få vara med inne i rummet så det borde gå bra?!?!

Förra gången gick det ju inte bra..... :-(

Det är inte bra att gå upp tidigt man fundera så mycket, jag funderar på vad röngten visar, vad händer sen, vad händer om jag blir sjukskriven? Vad händer med våra pengar då? Bilen ska lagas? Vad kostar det att byta avgassytemet? Kan jag ta hand om barnen? Kan jag ta hand om hemmet? Ja ni vet alla sånna är funderingar kommer ju så är på morgonen när man inte kan sova....

Jag vet i alla fall en sak i allt detta elände ..... Jag har världens bästa man om han få stå ut med mej....... Puss älsklingen, jag älskar dej.

Puzz & Qram hele dan




- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar