torsdag 29 augusti 2013

Svordom x 1000000000


Jag är uppvuxen med att inte svära.... Sen en dag...tro jag var 12 så hörde jag min pappa svära på jobbet, jag hade glömt mina nycklar hem så jag skulle hämta pappas och han såg inte mej .... Så efter det då jäklar.... Men nä jag svor inte så mycket i alla fall. Det kom nog mer är man flyttade hemifrån haha

Men sen fick man barn själv och jag vill nätet att de ska svära för det låter ju riktigt illa . Nån klok människa sa en gång "om man svär mycket har man ett dåligt ordförråd" och ja

Men nu vill jag svära... Alla ord jag kan Åse svenska oh finsk ;-)

Allt helvete.....kommer nu......

Min rygg dock skitbra att det inte var diskbråck jippi men det var spinalstenos och det är <#€€>~#^*<# inte roligt. Och detta innebär sjukskrivning som innebär 70% av en arbetslös kassa jippi eller typ not...

Sen går blen inte genom besiktningen .... Nytt avgassytem >##%>~

Sen igår som pricken över allt...... Går pannan sönder..... Jippi el ä just det ja <>%#$^%~>$^%<>€.

Men nu är jag trött

Sov gott

Puzz till er alla

- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar