fredag 18 juli 2014

Karlskrona

En snabb mat paus innan vi var framme i Karlskrona :-)



Väl framme och bytt kläder så var det jublar att stå i den där förbaskade kön till glassiären.... Glasskiosken som ger en inte en kula glass utan fem typ....


Nu har jag ätit upp mjukglassen som var på men nu orkat jag ju inte det jag ville äta.... Dumleglassen.....hmm :-( nope tyvärr blev det inte många plus för min del, sen råkade vi ut för en fågelsituation med ett gäng arg, hungriga måsar och jag trodde inte jag var rädd för fåglar men jopp det är jag iallafall ett gäng galna måsar :-(


Så här fint bodde vi.... Vi bor dock inte i huvudbyggnaden utan i ett rött liten länga, tro jag man kallar det :-)


Vår lilla lägenhet bestod av ett rum med en bäddsoffa och en tv, ett kök och ett sovrum med en dubbelsäng. Signe ville ju självklart sova i bäddsoffa men det ville inte Abbe utan har bestämt sej att sova på en hylla, ett litet avlastningsyta. Jag vet inte vad den är till för men den ville Abbe sova på, så det är ju bara att bädda och fixa till det för lillkillen ❤️


Ni kan ju förstå att vi hade två små änglar hos oss ett par timmar senare, Abbe rullar ner ut att vi märkt det och en Signe som sitter på knä mellan oss och försöker få ett svar av mej... "Mamma var får jag sova" :-)

Puzz & Qram hele dan



Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar