onsdag 2 juli 2014

Vår resa

Vår resa utan barnen, japp barnen är hos mormor och morfar. Har varit där sen i måndags så nu börjar man sakna dom ❤️

Men i tisdags åkte vi, jag och min man till Falkenberg.


Vi checkade in på hotell falkenberget ett kanon ställe och efter det tog vi oss in mot stan och hittade en grekisk restaurang med mycket god :-)


Sen tillbaka till hotellet och sen så var det dax.......

Rolling rootsy revue med en massa bra band ❤️


Först ut var Ellen Sundberg som överraskade mej totalt ❤️


Sen We Met Tomorrow inte riktigt min stil


Sen hittade jag Doug Seegers när jag var ute och gick lite och då var det en man som jag inte känner som tog en massa och det var lite roligt att se för han pratar ju på om våra hattar :-)











Doug Seegers ❤️


Doug Seegers & Ellen Sundberg ❤️


Behövs ingen närmare förklaring till vem dessa är ❤️


Israel Nash ❤️ så kanon bra





Även han bjöd upp Ellen Sundberg på scenen :-)


Willy Clay Band, country ❤️





Jag, Ellen Sundberg & Israel Nash ❤️


Och avslutade kvällen gjorde kvällens största stjärna Jason Isbell from the states :-) en kanon man så en kanon spelning.


Mitt ❤️


Kvällen var helt magisk ❤️

Dagen efter fick jag med mej mannen till gekås jippi säger jag, mannen sej blä ❤️


Ett par helt kanon bra dag men imorgon åker vi och hämtar barnen :-)

Puzz & Qram hele dan






Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar