måndag 21 mars 2011

Sjuk som en man

Japp... detta är bara att inse.... jag är dunderförkyld... ni vet som en MAN.... jag gnäller, jag har ont och jag vill inte göra nåt.... alltså som en MAN.....

Ok jag har ju egntligen inte jätte många erfarenheter av män som förkylda.... vi ska...Självklart min man och han var förkyld i förra veckan och då gnällde han INTE men det var nog första gången.... hihi, min pappa ja han gnällde när man bodde hemma och min bror han gnällde oxå... nu får jag väl skit för detta... men så är det ju...... haha

Japp så jag gnäller som en man.......Vill egentligen bara ha lite ömkan men vet inte från vem jag ska få det.........

Puzz & Qram

2 kommentarer:

  1. Här kommer en "ömkan" kram från en som gnäller hela tiden ;)
    Krya krya hejjar jag och gunde...
    kram T

    SvaraRadera