tisdag 1 mars 2011

Träning, läkare och bebis.....

Japp tränat har jag just varit och gjort inte tränat sen.... hmm jag tro inte att vi ska börja räkna ut det.... var oxå på Vikt väktarna innan och ner 1,8.... jippi.... nu känner jag att det går åt rätt håll.... jag känner mej motiverad.....:-)

Var även hos läkaren idag, har leverflläck i hårbotten som jag känner har växt och sen kliar den så jag kom till en läkare och hon bokade in mej för op... det låter så dramatiskt men det är det ju inte, de använder ju sej bara av lokalbedövning och sen e det gjort... det hon sa var att hon kan se en hudförändring men det betyder i oftast inget, men att man tar bort den eftersom den sitter så dumt till..... så på måndag blir jag av med lite hår antar jag... jag vet inte alls hur detta kommer att gå till och ni alla som känner mej vet ju att jag kommer vara ett vrak för detta lilla... jag vet ... jag är patetisk......haha

Men till nåt såååååå underbart.... Jenny min underbara vän som var värdinna på vårt bröllop med sin man självklart.... Har fått en liten tös..... ååååå på korten är hon underbar..... väntar så till nästa helg när vi ska få äran att gosa... okej då.... JAG ska gosa..... Tösabiten ska få låna skruttans alla söta ROSA kläder...hihi så nu är allt upptvättat så tösa kan börja använda direkt....

fniss

Puzz & qram

3 kommentarer:

  1. Det kommer att gå bra Marlene ! Bra att du tar bort den, eller hur! Klart ingen gillar att opereras, jag håller på dig *leeer* Och gosa på bebis,LOVELY. Jag har en peruk om de tar för mycket *smile*
    kram Tina

    SvaraRadera
  2. Underbara Marlene, vi längtar efter er och ser fram emot att ni kommer och gosa med Ebba! Puss och kram

    SvaraRadera
  3. Tack Tina.... jag vet vart jag ska gå då... efter op.....fniss... du är underbar Tina....kämpa på..... Qram...


    Jenny... snart så får vi gosa.... Skruttan vill pussa alla nu så kanske w & B ska akta sej,... haha Qram

    SvaraRadera