tisdag 22 mars 2011

Tänkte en sak....

.... men så glömde jag vad jag tänkte.... trött??? förkyld.... japp.... så istället för det så tog jag tag i min mobil.... hmmm japp att koppla mobilen till datorn.... har inte funkat innan så nu tänkte jag att jag få ta tag i det.....men tro ni det funkar.... nope.... ett program skulle installeras och det verkar ju ta en evighet... så jag gav upp.....få se om jag kan ta tagi det imorgon.......

Pratade idag med världens bästa människa... Jenny.... värdinnan på vårt bröllop... hon hade lite goda råd att ge mej så som jag alltid gör så lyssnar jag på goda råd och följer dem.... haha haha jo men det e sant.... ööööö kanske inte... men i detta fallet så lyssnade jag på jennys råd..... fniss... tack vännen.......

Å ja.....

Puzz & Qram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar