tisdag 15 februari 2011

jag förstår .....

..... inte allt.... hmm just nu står min dotter och tittar på nåt barnprogram där de bygger en badkarsbil oc hon verkar allvarligt tycka detta är helt underbart roligt.... jag förstår inget....:-) men men det är ju roligt..... hihi

Igår gick skrutta på pottan för första gången och det kom nr 1.... jippi..... idag har hon varit TVÅ gånger på pottan eller vänta lite... hon har gått på pottan flera gånger idag och TVÅ av dessa har det kommit nr 1... vilken stor tjej....en stolt mamma kan ni ju förstå, ja en otroligt stolt pappa oxå.... :-)

Är det så att man som småbarnsföräldrer ska kunna alla barnprogram....inte för att jag kan det än men jag kan ju tänka mej att det kommer mera... haha...

Puzz & Qram

1 kommentar:

  1. Du blir snart expert på barntv,,,tro mig,,,
    Och ibland vill man stoppa knäck i öronen när de gått några år *leeeer*
    kram på dig!
    tina

    SvaraRadera