lördag 5 februari 2011

JIPPI

Nu börjar det.... jippi som jag har längtat.... ja jag har längtat till mycket annat oxå men detta är ju min grej....

MELODIFESTIVALEN........

Chipsen är inhandlade och ja inget kan gå fel.........

Ja jag säger så för inget kan gå fel......

Ja det e klart jag har en sjuk man här hemma... men han får helt enkelt vara tyst...haha

Så vem vinner..... jag har hört 1 minut på varje låt och jag tycker eller tro det är ju helt två olika saker om vad jag vill eller vad jag tro....

Så jag tror Danny går vidare direkt till final tillsammans med Jenny Sliver.

Men det är inte så jag vill.... ok efter bara 1 minut så kan man kanske inte säga vad man vill och så men jag gillade Jenny Silvers låt efter 1 minut och sen gillade jag Pernilla Andersson också....

Japp nu väntar bara det underbara.... att sätta sej i soffan och NJUTA....

Puzz & Qram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar