tisdag 8 februari 2011

Tisdag

Ja då har jag varit på Vikt väktarna igen efter ett upphåll på 9 veckor..... haha ja vad ska jag säga... det har visats sej att jag har levt gott i 9 veckor så nu börjar allvaret igen.... det har ju gått innan så det ska ju gå igen...:-)





Håller på för fullt att skriva en annons att sätta ut i alla tidningar efter bröllopet, visst ni att det kostar pengar..... jag fattar inget. Jag trodde sånt inte kostade en massa pengar. Eftersom vi är från lite olika ställen så vill vi ju sätta ut i 3 tidningar och det är 500 kr per styck.... japp. så av ännu en anledning till så gifter vi oss bara en gång.... haha....


Vi skojade om just detta att vi gifter oss bara en gång, att vi inte gör om detta fler gånger för vi var så nervösa....haha





Jag måste lära mej att länka en sida på bloggen...eller vänta jag kanske kan....





Jag läser http://lindaskriver.blogspot.com/ varje dag, underbar blogg. Och har idag skrivit om Mer kärlek på nätet, det tycker jag verkligen att vi ska ha mer av, alltså kärlek. Jag citerar "Så Bort med näthatet och gör plats för mer kärlek"




Puzz & Qram på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar