torsdag 5 juni 2014

93

93 dagar kvar hihi japp och idag har nog paniken kommit över mej lite.... What the.... Hur i hela världens namn ska jag hinna gå ner 10% på 93 dagar.....

Idag har varit en sån där onde dag, gillar inte dom dagarna. När man har lite mer ont än de andra dagarna.... Dock e det bara att gilla.... Inte klaga .... Jösses vilken tur att det är min blogg då 😱

Men nåt som var tur var att jag fick spendera några timmar med världens bästa Helena


Som lyssnar på mina tankar och mitt klag, du är värd guld Helena ❤️
Inte nog med att hon lyssnar utan samtidigt som hon gör det (för hon kan göra två saker samtidigt) så färgar hon mitt hår och plockar mina ögonbryn, titta vad bra det blev ❤️


Nåt mer som har funnits i mina tankar är dessa två underbara varelser.... Mina barn, mina hjärtan.... Mitt allt ❤️





Sov gott alla där ute

Puzz & Qram


Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar