söndag 8 juni 2014

Pool

Söndag och snart är mina godis dagar slut... Fasen.... Jag älskar ju godis.... Ja just det, det är ju kanske därför jag hamnat här.... Hmm japp godis bort och in med allt det där nyttiga.... Hmm finns det nyttigt godis? Snälla hjälp mej är det nån som vet vad jag ska äta för nåt??????

Idag tog jag mej egentid som det så fint heter haha. Vet att många hatar just egentid.... Men jag var själv i alla fall... Åkte till city gross och bytte in vår barn pool för vid har fått en av farmor och då köpte jag lite annat skoj... Sen åkte jag till blomsterlandet och köpte blommor.... Och sen fanns det ju ingen jord hemma så blommorna få komma i krukor en annan dag,.. :-(

Efter lunch var det ju varmt så fram med poolen och barnen ville bada... Japp de hade kanon skoj....

Och medans barnen badade så tog mannen på sej sina finaste fin kläderna och gav sej iväg på cykeln ❤️


Och jag tog mej an slipmaskinen...... :-)


Nu till det lilla ironiska..... Jag lämnade ju tillbaka poolen..... För vi fått en av farmor ju... En större och bättre...... När barnen badat en stund så gick den sönder........ :-(

Abbe sa: - köpa ny mamma nu.....

Signe sa: - men mamma varför lämnade du tillbaka den andra.....

Japp mamma varför ......

Dax att sova.... En ny lång vecka framför mej.....

Puzz & Qram





Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar