onsdag 11 juni 2014

Ondedag

Undrar om det finns ett sånt ord... Men Markku säger ju eller jag menar klagar ju jämt på mina ihop satta ord.... Som jag bestämt hävdar finns, men att försöka vinna över en man som har ett ordförråd som är bättre än en talskrivares är ju bara dumt.....

Men idag har det var en ont dag.... Eller ondedag..... Men jag vet ju att jag har några sånna lite då å då.... Så idag var det meningen .....

Så när jag tappade målarburken så var det faktiskt lite sånna där fulla ord som kom från mej %#}{<^ som ni säkert förstår.....


Jag glömde lägga in detta kort häromdagen..... (Tro jag) jippi nu är sommaren här......❤️


Markku lyckas ofta att fånga våra barn på kanon bilder,.... Likaså nu...





Puzz & Qram



Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar