lördag 21 juni 2014

Midsommarafton

Midsommarafton firade vi som traditionen säger i stugan... 5:e året i rad för vår del och det har nog regnat alla år utom i år.... Jippi...

Dagen började med att mormor gjorde kransar och midsommarstång och sen kom mannen på cykel som vanligt ❤️ men han brukar alltid ta med regnet men inte i år ;-)

Sen blev det midsommarlunch :-)











Efter lunchen så skulle vi ner till midsommarfirandet nere vid skönhet alla är så fina..... Här är min pappa med resten av min familj ❤️


Här är min faster och min mamma ❤️


Jag och mamma 😀


Jag och min dotter ❤️


Jag och min son som verkligen vill vara med på kort hmm eller not!!!


Även denna kväll grillade jag mums





En jätte trevlig midsommar afton med mycket god mat ;-)

På kvällen spelade vi spel som självklart barnen fick välja :-)

Puzz & Qram



Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar